Multifunctionalitatea, confortul si utilitatea poarta un nume: “sistemul Cumpana” pentru o hidratare constanta.


Calculator

Calculator

Calculeaza-ti necesarul de apa zilnic:

Sex:
Greutate:

45 kg

rezultat         




Recomandari

10 recomandari pentru sanatatea ta!



Ia o scurta pauza... » la fiecare 50 de minute de munca ia o scurta pauza in care ridica-te de la birou si fa o scurta vizita la…dozator. Vei evita durerile de spate si vei fi mai hidratat. «

Bea cat mai multa apa... » corpul tau este format in cea mai mare proportie din apa. De aceea, chiar si cea mai usoara deshidratare iti poate influenta negativ capacitatea de concentare la munca. Atunci cand simti senzatia de sete, corpul tau este deja deshidratat! «

Mananca sanatos... » ia o pauza atunci cand mananci, nu manca in timp ce lucrezi. Pe de o parte vei manca mai mult si pe de alta parte nu te vei mai bucura de gustul mancarii. Incearca sa eviti cat mai mult fast-food-urile si consuma zilnic cat mai multe fructe si legume! «

Fa miscare... » incearca sa te ridici de la birou cel putin o data pe ora si sa faci cateva exercitii fizice. Te poti plimba prin birou in timp ce vorbesti la telefonul mobil. «

Stai corect pe scaun... » pentru a evita durerile de ceafa sau spate asigura-te ca ti-ai ajustat intr-un mod cat mai confortabil pentru tine inaltimea, spatarul, bratele scaunului. «

Odihneste-ti ochii... » da o pauza ochilor tai indepartandu-i de la calculator si privind un obiect din departare; tine ochii inchisi pt 5 secunde din cand in cand; clipeste mai des pentru a evita uscarea ochilor. «

Fa-ti ordine pe birou... » pentru a-ti eficientiza munca, dar pentru a ti-o usura, plaseaza-ti calculatorul si tastatura in fata ta si obiectele pe care le folosesti cel mai des la indemana, fara s afie nevoie sa te intinzi dupa ele. «

Intinde-te... » acorda-ti scurte momente in care sa… te intinzi. Pe scaun sau in picioare incearca sa-ti intinzi cat poti de mult toti muschii. Aceasta iti va relaxa musculatura si te va ajuta sa eviti incordarea. Te ajuta si sa-ti cresti flexibilitatea. «

Cauta lumina... » pentru a nu-ti obosi ochii ai nevoie ca spatiul tau de lucru sa fie luminat in mod adecvat. Asigura-te ca modul in care lumina iti pica pe birou nu creaza umbre, care pot fi obositoare. «

Invata sa te relaxezi... » de cateva ori pe zi opreste-te din munca si respira adanc de cateva ori. «